لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

زلزله ی مرگ بار!

از شنیدن و دیدن تصاویر هموطنان زلزله زدمون خیلی ناراحت شدم. خدا به بازماندگانشون صبر بده. سختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه خدا خیلی زیاد

...

منی که اینقدر ازشون دورم شاید نتونم کمک خاصی کنم ولی لااقل می تونم با این پست باهاشون همدردی کنم! همدردی! شاید هم هیچ وقت این پست من و نبینن اما من می نویسم!

اینهمه آدم تو یه منطقه تو یه شب می رن زیر آوار زلزله!

اونم تو شب قدر. شاید خدا دوستشون داشته شاید هم دلیلای دیگه وجود داشته که ما از حکمتش بی خبریم ولی مایی که اینجا تو خونمون راحت نشستیم و داریم تاسف می خوریم خدا وکیلی اگر این اتفاق واسه شهر و منطقه ما می افتاد چه جوری باهاش برخورد می کردیم؟ خیلی واسمون سخته دیگه! ایشالا همیشه سالم در کنار خانواده هاتون زندگی کنید ولی اینم یه اتفاقه! ممکنه هر جایی و هر مکانی و برای هر کسی پیش بیاد! اما مهم اینه که از همه این چیزا درس عبرت بگیریم!

مرگ ناگهانی خیلی زیاد شده! باید بدونیم مرگ به ما خیلی نزدیکه!

حیفه آدم تو زندگی هر کاری دلش خواست انجام بده بعدم بگه با یه توبه درست می شه و خدا می بخشه! بخشندگی خدا سرجاشه اما عمل و چگونگی نیات ما هم سر جاشه! فقط یادمون باشه ممکنه هیچ وقت هم فرصت توبه کردن پیدا نکنیم!

یا ممکنه از بس از خدا دور شده باشیم خدا بهمون توفیق توبه رو نده! یا اینکه خدایی ناکرده مرگ باعثش بشه که توبه نکنیم!(دقت کردید که این روزا خیلی از جوونامون نا کام از دنیا می رن؟) پس مرگ مختص آدمای پیر نیست! این و همیشه یادمون بمونه!

بیشتر از این در این مورد توضیح نمی دم! می دونم خودتون بهتر از من می دونید. اینارو نوشتم تا به خودم بگم هر کاری که می خوایی بکنی به عاقبتش هم فکر کن! به اینکه خدا راضی داره یا نه! این برام مهمه! امیدوارم بهش عمل کنیم.

...

پ.ن: به همه مصیبت زده های این زلزله هم تسلیت می گم! خدا بهشون صبر بده.