لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

بعد از ماه رمضان

بعد از ماه رمضان آدم بی حوصله می شه. مثل الان من! نمی دونم دلیلش چیه فقط می دونم حوصله ندارم! تقریبا از دیشب حالم یه خورده بد بود. مال اون ترشی هاییه که خوردم! فکر کنم یه خورده زیادی ترشی نوش جان کردم

دلم برای ماه رمضون تنگه حسابی! 

دیروز تا شب خونه مادر دایان بودم و برادر دایان و جاریم از شهری که زندگی می کنن اومده بودن. ما هم دعوت بودیم اونجا! امشب هم یه عروسی دعوت بودیم! بس که صدای آهنگش زیاد بود سر سام گرفتم! من مخالف صدای بلندم!

امممممممممممممممممممممم!!

دیگه چیزی ندارم بگم جز اینکه ببخشید این دو سه روزه نتونستم بیام پیشتون. زودی می شم همون لبخند با حوصله قبلی! و اینکه زودی هم میام پیشتون.

...

***خط آخر***

کسی که خرد ندارد همواره از کرده های خویش پشیمان و در رنج است. فردوسی خردمند