لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

اگه جای اینا بودم...

بازم نیکی یه بازی وبلاگی انجام داده و منم که خوره بازی وبلاگی

هر کسی دوست داشت می تونه بازی کنه!

بفرمایید در ادامه مطلب بخونید...

اگه ماهی از سال بودم: اسفند(من فقط اسفند ماه و دوست دارم و ماه تولدم نیست)

اگه یه روز هفته بودم: شنبه

اگه یه عدد بودم: 1

اگه یه همراه بودم: همسر

اگه یه نوشیدنی بودم: آب

اگه یه گناه بودم: خدا نکنه

اگه یه درخت بودم: ابریشم

اگه یه گل بودم: یاس و بهار نارنج و رز و نرگس!

اگه آب و هوا بودم: بارانی

اگه یه رنگ بودم: بنفش

اگه یه پرنده بودم: قمری

اگه یه صدا بودم: رودخونه

اگه یه فعل بودم: خوب بودن

اگه یه کوچه بودم: کوچه باغی با دیوارای کاهگلی

اگه یه پنجره بودم: پنجره ای رو به آرامش

اگه تاریخ بودم: اول فروردین

اگه یه فیلم بودم: چون زیاد نمی بینم نمی دونم چی بگم!

اگه پزشک بودم: اصلا از پزشکی خوشم نمیاد! بوی خون می ده!

اگه یه وسیله آشپزخونه بودم: میز صندلی صبحانه خوری

اگه یه ساز بودم: پیانو 

اگه یه کتاب بودم: دا 

اگه یه شعر بودم: تمام شعرها

اگه یه اسم بودم: اسم خودم!

اگه طبیعت بودم: کوهستان

اگه یه حس بودم: شادی

اگه یه بازی بودم: رنگی رنگی از چه رنگای قشنگی؟

اگه یه بیماری بودم: سرماخوردگی!

اگه یه حیوون بودم: سنجاب

اگه حکم دادگاه بودم: بی گناهی

اگه یه میوه بودم: نارنگی و خیار

اگه یه هنر بودم: هنر درست زندگی کردن

اگه یه جاده بودم: جاده های سرسبز و جنگلی شمال

پ.ن: به جای گزینه خیابون از کوچه استفاده کردم!

***خط آخر***

هرگاه بتوانم بعد از هر شکست لبخند بزنم شجاع خواهم بود. ناپلئون بناپارت