لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

مقدس...

از چشمانم

تا قلبم

فاصله ایست

به وسعت تمام لحظه هایی 

که جهان به خود دیده!

به وسعت تمام خطوطِ خط کشی شده

به سوی ابدیت...

به وسعت تمام فراق ها

و نگاه های منتظر

و پر از حسرت و آه و تنهایی!

...

اما همین که دور می شوی

دلم فرمان می دهد

و دیدگانم ناخودآگاه تار می شود

آخر مگر اشک ها هم طی الارض می کنند؟!

...

یک گام

دو گام

سه گام

.

.

.

و تو همچنان دور می شوی

و من...

همچنان می گریم

به ناگاه فریاد می زنم

خداااااااااااااااااااا...

و او

آرام آرام

جاری می شود

در تمام لحظه های خیال انگیز من!

...

شادم...

شاد!

خدا در همین نزدیکی به من لبخند می زند

می فهمم!

می خندم!

احساسم به تو مقدس است

مقدس!

...

پ.ن: این متن مخاطب خاص نداره!

پ.ن: من گوگل ریدر می خوام خب! چرا این مدلی شده؟


***خط آخر***

کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار میشود. امام حسین (ع)