لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

یا حسین

یـــا حـــســـیـــن شهید
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...
 
 
التماس دعا

چه قدر زود دیر می شود!

یعنی که چی این عمر ما اینهمه داره تند تند می گذره؟ از مامان که می پرسم می گه قبلا اینجوری نبود! و حالا واقعا برام جای سواله که چرا اینهمه داره زندگی زود به زود می گذره! خودم یادمه تا دبیرستان که بودم اینقدر حس نمی کردم زود و تند، دیر و دور می شه!! چی می شد که یه هفته بگذره و تموم بشه! ولی حالا چشم بستی و باز کردی هفته که سهله ماه و سال هم اومده و رفته و تو از خیلی چیزا جا موندی!
جل الخالق! این ساعت که همون ساعته! خوشی زیادی هم نزده زیر دلمون که برامون زود بگذره پس علتش چیه؟ یکی به من جواب می ده آیا؟!

***خط آخر***
آن کسى که نفسش را محاسبه کند، سود برده است و آن کسى که از محاسبه نفس غافل بماند، زیان دیده است. امام رضا علیه السلام

دلم شکست باکی نیست!

گاهی وقتا یه چیزی تا برای خود آدم پیش نیاد هر چی هم در موردش بشنوی و بخونی شاید اون معنای واقعی کلمه رو بهت القا نکنه!

یکیش همین دل شکستنه!

اینکه به عینه ببینی کسی دلت و شکست و ناراحتت کرد و صد البته اینکه نتونی حرف بزنی و از خودت دفاع کنی و تو خودت بریزی حس بدی به آدم دست می ده! حس بدبینی و نفرت یکیشه!

من الان یه آدمی هستم که با چند تا جمله دلم شکست! حس بدبینیم داره فوران می کنه! البته نفرت هم نه از آدما بلکه از زندگی!

شاید این احساسات زودگذر باشه و من با گذشت زمان خیلی زود بگذرم و ببخشم اما خدشه ای که به دل و روحم وارد می شه هیچ وقت قابل پاک شدن نیست!


***خط آخر***

حقیقتی بهتر از این سراغ ندارم که انسان می تواند با تلاش زندگی خود را متعالی سازد. تورئو