لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

لــبــخــنــد بــانــو

نوشته های گاه و بی گاهم

من وبلاگمو دوست دارم ;)

اینم یه بازی وبلاگی که تقریبا خیلی ها انجامش دادن بنده هم خواستم عرض ادبم و به سمع و نظر وبلاگم برسونم
من وبلاگمو دوست دارم چون:
دوستای زیادی از این طریق پیدا کردم. دوستایی که مدتهاست میشناسمشون. کسایی که حرفم و می فهمن و دوست دارن همه چیز کاملا دوستانه و یه جورایی صمیمانه پیش بره و این چه قدر زیباست و با وجودی که اسمش مجازیه ولی دوستی ها یه جورایی واقعی نمود پیدا می کنه...
اینجا برای من شده یه سنگ صبور. سنگ صبور روزای خوشی و ناخوشی...
اینجا برای من یه محیط اجتماعیه که از بودن توش خسته نمی شم و کلی چیزای خوب ازش یاد می گیرم...
اینجا برای من پر از سرگرمیه. حوصلم سر بره من و کنار وبلاگم پیدا می کنید...
خلاصه اینجا رو دوست دارم بی دلیل و با دلیل...
***خط آخر***
همه می‌خواهند بشریت را عوض کنند، دریغا که هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند. لئو تولستوی